Психолого-педагогічний брейнстормінг “Психолого-педагогічні основи спілкування з учнями”

12 березня у Нетішинському академічному ліцеї відбулося чергове засідання Школи молодого спеціаліста. Цього разу молоді фахівці говорили про стилі та моделі спілкування з учнями. Яким чином можна виробити свій індивідуальний стиль комунікації зі здобувачами освіти, які сьогодні вправно користуються текстовими месенджерами, але яким важко підібрати праильне вираження власних емоцій, щоб поспілкуватись вживу? Який стиль спілкування притаманний педагогу , який вміє володіти собою, який толерантний та знає, як утримати увагу учня, що має кліпове мислення? Як учителю стати справжнім партнером батькам, відшліфувавши свою ораторські здібності та вміння знайти підхід до кожного та усіх разом зокрема?

Практичний психолог Катерина Панкіна допомогла визначити свій стиль на даному етапі роботи, провівши тестування, за допомогою якого молоді колеги змогли визначити свою модель спілкування.

А наостанок Світлана Бондарчук, заступник директора з навчально-виховної роботи, нагадала, що кожного дня варто дякувати собі за те, що вдається найкраще. Адже всі думки і слова – матеріальні, а тому мають велику силу.

MENU
Нетішинський академічний ліцей