За останні роки вже помітний прогрес в закладі освіти щодо створення безбар’єрного простору та комфортних умов для інклюзивного навчання, розвитку дітей з ООП.
Створено Команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, що здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання,якою розроблено індивідуальні програми розвитку на кожного учня з особливими освітніми потребами відповідно до його індивідуальних особливостей за формою згідно з додатком Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. На засіданнях Команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами розглядається хід виконання Індивідуальної програми розвитку кожного учня, за потреби вносяться корективи, У кінці навчального року проводиться моніторинг виконання Індивідуальної програми розвитку кожного учня.