В рамках “Школи молодого спеціаліста” 16 квітня 2024 року відбулося чергове засідання за модерацією Світлани Бондарчук, заступника директора з навчально-виховної роботи. Молоді колеги мали змогу обговорити тему , яка є актуальною і в умовах Нової української школи, і в умовах реалізації концепції школи Діалог, адже формувальне оцінювання — це оцінювання, яке мотивує дітей вчитися. Учитель може підкоригувати учня, надати зворотний зв’язок у процесі навчання. Процес формувального оцінювання має свій дизайн. На першому місці — мета. І конструктивний зворотний зв’язок від учителя — важлива складова прогресу учнів на шляху від однієї навчальної мети до іншої. Описовий зворотний зв’язок від учителя надає дорожню карту, у якій зазначено, де перебуває дитина в процесі отримання знань і що вона має зробити, щоб успішно завершити свою подорож.
Саме про це говорили під час зустрічі, ділилися власними спостереженнями та лайфхаками , які працюють для кожного учителя.