З кожним роком, в умовах зростаючого дефіциту енергоресурсів, постійного підвищення їх ціни, зважаючи на військову агресія рф , питання енергозбереження та ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів набувають все більш важливого значення.
З 22 по 26 квітня 2024 року в Нетішинському академічному ліцеї класними керівниками 6-10х класів було організовано та проведено заходи з питань енергоефективності та ресурсозбереження. Лілія Збаровська, класний керівник 8-Б класу, обговорювала з учнями проблему енергозбереження в побуті, вони разом проаналізували і виокремили поради щодо економії тепла та електроенергії в квартирах.
Світлана Афанасьєва, класний керівник 6-Б класу, провела з учнями годину спілкування “Що означає енергозбереження?”, на якому учні вирішували питання енергозбереження, а також грали в квіз про електричні явища природи. Вікторія Пасічник, класний керівник 8-А класу, провела виховну годину «Енергозбереження в побуті» з метою привернення уваги до проблем використання енергії, економії енергії і енергоресурсів в побуті, охорони навколишнього середовища. Також до закладу завітали представники Хмельницькобленерго, Юрій Галатюк , старший майстер Нетішинської дільниці Шепетівської РЕМ, та Лілія Бельчинська , інженер з охорони праці департаменту Хмельницькобленерго, які провели лекцію-бесіду з ліцеїстами 10-х класів на тему “Електрична енергія – велика сила” .
Представники Хмельницькобленерго зачепили низку важливих питань безпечної поведінки з електроенергією в побуті, правила поведінки при ураженні електричним струмом, правила поведінки з несправними побутовими електроприборами, а також важливості економії та ощадливого використання електричної енергії в умовах військової агресії російської федерації.
До проведення “Днів сталої енергії” долучилась і медіатека-бібліотека закладу освіти. Тетяна Білоус, завідувачка медіатеки, в рамках Тижня провела екологічну гру-вікторину «Люби, знай, бережи» з учнями 7-Б класу (класний керівник Інна Терещук) . Вона привернула увагу здобувачів освіти до проблем екології, використання електроенергії, ознайомила зі способами економії електроенергії, розвинула почуття власної відповідальності за енергозбереження та ресурсозбереження. Учні вчилися бути ощадливими з використанням електроенергії, враховуючи умови воєнного стану. Учасники мали змогу переглянути відео, створити «Дерево енергозбереження».
Дякуємо нашим захисникам та захисницям за можливість жити, працювати та навчатися на рідній землі!