В рамках Тижня НУШ “Компетентний вчитель-компетентний учень” 12 листопада в Нетішинському академічному ліцеї відбулося відкрите засідання творчої групи “Компетентісний підхід в організації освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» . Члени творчої групи обрали напрям гейміфікації не випадково, адже гейміфікація – це застосування принципів гри в неігровому середовищі. Від інших ігрових форматів відрізняється фокусом на досягненні конкретної цілі, а не на власне грі.
Світлана Бондарчук, заступник директора з навчально-виховної роботи , окреслила основні етапи геймів в освітньому процесі, запропонувала учасниках методичного флеш-сторму пройти інтерактивне тестування на онлайн-платформі Genially у вигляді пошуку скарбів, додати нотатку- сенкан на популярну cеред педагогічних працівників онлайн-дошці Padlet на тему “ДІЯ”, а також продемонструвала одну із геймів, яку можна використати на уроках будь-якої освітньої галузі “Story Dice”.
Ігри стимулюють центри задоволення в мозку. 97 % дітей різного віку грають у відеоігри, отримують за це бали, бонуси і намагаються отримувати за це вищі рівні. А 70 % вчителів зізнаються, що помітили ріст зацікавленості учнів, відколи застосовують відеоігри в класі.
А тому гейміфікація навчання – ефективний спосіб утримати увагу та підвищити мотивацію. Такого висновку дійшли учасники методичного флешсторму,
Крім того, вона сприяє формуванню вмінь та навичок орієнтуватися у будь-якій життєвій ситуації. Саме ігрові технології є тією формою навчання, що сприяє практичному використанню знань, отриманих на уроці і в позаурочний час. Використання гейміфікації на уроках є актуальним, оскільки засоби, прийоми та методи, що використовуються під час проведення ігор, сприяють ефективності засвоєння знань, вносять в освітню діяльність елемент цікавості, підвищують рівень успішності дітей, сприяють виробленню вміння співпрацювати в команді.