“Дивлячись у післязавтра : мотивуємо та проводимо уроки на засадах компетентнісного підходу” – таку мотиваційну фразу обрали для свого інтенсиву члени методичної комісії дисциплін філологічного циклу.
Члени кафедри говорили про мовленнєву компетентність, що є базою для розвитку інших ключових компетентностей. Так, Надія Шаправська і Анастасія Глущенко, учителі української мови та літератури, провели воркшоп “Формування та розвиток мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інформаційних технологій та креативних завдань”. Важливою складовою сьогодні стали інформаційні технології, які впевнено підкорюють вершини вчительських лайфхаків.
Неля Герасимчук та Тетяна Гізун, учителі української мови та літератури, поділилися власними методами-родзинками для формування мовленнєвої компетентності, а Надія Овечко, Світлана Стасюк та Валентина Ситник, учителі зарубіжної літератури, презентували свої власні напрацювання комунікативних вправ як засобу формування мовленнєвої компетентності , адже за допомогою комунікативно- ситуативних вправ перевіряються вміння учнів проявляти певний рівень знань, опираючись на власний соціальний досвід.
Компетентнісний підхід покликаний забезпечити соціалізацію учнів, їхню інтеграцію в сучасне суспільство, формувати в них стійкі моральні принципи й світоглядні орієнтири, виховувати особистість із національною свідомістю, громадянськими якостями й критичним мисленням, здатною до творчого вирішення життєвих проблем.