Дискусійний клуб «Діалог»

«Я – Громадянин». Зустріч з Петром Гринником

Справжнім мотиватором  для учасників клубу «Діалог» та членів молодіжного об’єднання «Ліга учнівської молоді» Нетішинського академічного ліцею, запрошених на зустріч, став Петро Гринник, громадський активіст, учень 11 класу Острозького ліцею №1, громадський активіст, член Молодіжної ради Острозької міської ради.

Петро, щирий, ерудований, відкритий, виявився цікавим співрозмовником. Він розповів про реалізацію ініціатив, спрямованих на розвиток молодіжної політики, підтримку молодих активістів та створення сприятливих умов для самореалізації молоді Острозької ОТГ.

Реалізація проєктів «ТИ – ГРОМАДА» , «ГОВЕРЛА» створених у межах програми UPSHIFT, яку у Рівненській області реалізує ГО «Будуємо Україну Разом», за підтримки ЮНІСЕФ, дала можливість учасникам підвищити рівень знань у молодіжній політиці і дати зрозуміти, що кожна особистість і є ГРОМАДА! Дуже важливими для розвитку комунікативних здібностей, критичного мислення членів Молодіжної ради були фасилітативні зустрічі,  психологічні тренінги,  тренінги про проєктний менеджмент, спеціалізований тренінг  для молодіжних працівників та працівниць на тему «Адвокація молодіжної політики в громаді».

Ще одним важливим проєктом стала розробка програм і політик інклюзивності, безбар’єрності та доступності для молоді Острозької громади.

Важливою сторінкою у діяльності ради стала зустріч та обмін досвідом з польськими та німецькими ровесниками, громадськими активістами, яка відбулася у Польші. Члени української молодіжної делегації постарались донести правдиву інформацію про війну в Україні, про культуру, традиції українського народу.

Учасники зустрічі дізнались, що Петро, крім  громадської діяльності, успішно навчається, є дійсним членом МАН і пише наукову роботу, відвідує  навчальні курси, займається музикою і мріє стати політологом.

Діалог, а іноді і дискусія, допомогли членам клубу та гостям сформулювати власне бачення, навіщо підліткам всі ці громадянські позиції й цінності. На думку учасників діалогу:

по-перше, тому що демократія, до якої ми всі так прагнемо, вимагає участі кожного й кожної, свідомості, небайдужості і відповідальності, ініціативності;

по-друге,це може дати їм певні орієнтири для прийняття як щоденних, так і доленосних рішень: щодо книг, які читати; щодо професії, яку обрати; щодо людей, із якими спілкуватися;

по-третє, сформовані цінності та життєві позиції можуть допомогти знайти підліткам ту спільноту, у якій їх прийматимуть і в якій вони матимуть своїх друзів і подруг.

по-четверте, це дозволяє їм краще пізнати самих себе, бути господарем власного життя, розбудовувати  громаду, демократичні цінності.


Я – Бренд. Зустріч з аеродизайнером Анастасією Ульяніною

З метою формування життєвих компетентностей ліцеїстів у рамках клубу «Діалог» проведено мотиваційні зустрічі з відомими у місті людьми та громадськими діячами.

Зустріч з Анастасією Ульяніною, майстринею з аеродизайну, подарувала учасникам клубу зустріч зі святом, адже не секрет, що свято з кульками, красивими фотозонами робить наші зустрічі яскравими і незабутніми. Пані Анастасія виявилась цілеспрямованою особистістю, бо до свого власного бізнесу прийшла нелегкий шлях від мрії, переконання, що у  житті всього можна досягти завдяки постійному навчанню, кропіткій праці і пошуку справи, яка приносить задоволення. Пані Анастасія родом із Рівного. У Нетішині розпочинала діяльність з невеличкої крамнички «Всяка всячина», у якій продавали речі ” handmade “, що несли в собі позитивну енергетику та чудовий настрій. Крамничка дуже швидко стала популярною.

Одного разу друзі, знаючи творчі здібності пані Анастасії, попросили зробити фотозону на свято. Гості були вражені красою, а майстриня відтоді захопилась творчим процесом створення з усього  розмаїття кульок гармонії, казкової атмосфери на  святі.

Гостя поділилась думками з приводу того , що мистецтву моделювання з повітряних куль, твістингу, може оволодіти кожен, потрібно фантазія і досвід, а ще постійне навчання, спілкування з однодумцями.

Пані Анастасія спонукала ліцеїстів задуматись над важливими питаннями: «Хто я?», «Які мої життєві принципи?», «Чого я прагну в житті?», «На що я піду заради досягнення мети?», «Що для мене у житті є неприйнятним?»


Я – Бренд. Зустріч з лешмейкером Анною Шемошенко

Надихаючою і мотивуючою для членів клубу та гостей була зустріч з успішною особистістю, лешмейкером (майстром з нарощування вій) і візажистом Анною Шемошенко. Анна – неодноразова переможниця чемпіонатів (у тому числі міжнародних) з нарощування вій, а згодом і суддя міжнародних чемпіонатів. Гостя поділилась історією свого успіху. А все почалося із дитячого інтересу до світу краси, діяльності тих фахівців, які творять дива перевтілення. Ще під час навчання у Львівському коледжі дизайну майстриня брала участь у змаганнях візажистів, багато вчилася у колег та професійно розвивалася. Після завершення навчання працювала у престижних салонах краси міста Львова і перукарем, і візажистом, але з часом зосередилась на професії лешмейкера. І саме ця діяльність принесла їй визнання і успіх. Анна, як багатогранна особистість, сьогодні не лише творить красу у місті Нетішин, маючи свій приватний кабінет, а й займається музикою, навчається у національному університеті «Острозька академія» на факультеті «Національна безпека». На завершення зустрічі на прохання ліцеїсток Анна зробила макіяж одній із учасниць клубу. Це був корисний майстер-клас по догляду за собою.

В результаті зустрічі, дівчата зрозуміли такі життєві істини: потрібно мати мету і обирати діяльність до душі; постійно вчитися і розвиватися, вміти бути вдячною своїм учителям.


Мета і основний зміст роботи.

  1. Сприяти розвитку активної громадянської позиції; конструктивної поведінки в конфліктних ситуаціях; навичок самопрезентації.
  2. Формувати у ліцеїстів:
  3. мислення успішної особистості;
  4. комунікативні навички; навички роботи у команді, навички ефективної співпраці, лідерські якості;
  5. навички правильної постановки цілей і завдань, прийняття рішень;
  6. уміння відстоювати власну думку, коригувати її;
  7. формувати критичне мислення;
  • Заохочувати до спілкування на актуальні теми сьогодення.

Розглянуто теми:

«Самопізнання – перший крок до успіху» (Дискусія «Хто я і чим відрізняюся від інших»)

«Успішне спілкування – успішне майбутнє» (Практикум «Навички успішної комунікації»)

«Я – властелін емоцій»  (Дискусія «Чому підлітки продовжують слухати російську музику?» та ін.

MENU
Нетішинський академічний ліцей