STEM-тиждень у розпалі

STEM-тиждень в Нетішинському академічному ліцеї в розпалі. Щодня у затишних та сучасних кабінетах учителі природничо-математичних дисциплін організовують навчальні заняття, заходи, методичні зустрічі для колег, щоб довести одну теорію: усі сфери життя взаємопов’язані, і навчальні дисципліни можна вивчати інтегровано. Так, 11 березня 2025 року, у вівторок. Світланою Бондарчук, заступником директора з навчально-виховної роботи, учителем англійської мови, та Василем Вальчевським, заступником директора з навчально-виховної роботи, учителем інформатики, було проведено спільний методичний івент “«EdTech та штучний інтелект як інструменти учителя-інноватора » (природнича освітня галузь). Світлана Бондарчук презентувала інформацію до роздумів “ШІ як ефективний помічник учителя” , де в інтерактивній формі спонукала учителів природничих дисциплін подумати “Чи здатен ШІ замінити учителя?” , також ознайомила з ефективним інструментом для розвитку комунікативних навичок учителя англійської мови SmallTalk2me, який використовує ШІ для визначення рівня володіння розмовної англійської та розробляє онлайн-програми для вдосконалення комунікативних навичок. Василь Вальчевський провів майстерку “STEM 3D: створення навчальних моделей атомів та молекул для занять біології та хімії (для друку 3D-принтером)”. Учителі біології та хімії вчилися користуватися програмою, яка візуалізує розроблені моделі атомів та молекул, орієнтуватися в 3D-просторі, обирати колір моделей, з’єднувати їх між собою.

Людмилою Нижньою, учителем математики, 11 березня 2025 року було проведено STEM-урок геометрії: учні 8-А класу, використовуючи відомі формули, а також підручні матеріали (папір, картон, ножиці) практикували визначення площі геометричних фігур, аналізували використання формул та дій з геометричними фігурами у повсякденному житті.

12 березня 2025 року, в середу, Юлією Коритовською, учителем хімії, Наталією Яцюк, учителем біології, Антоніною Бражук, учителем історії, було проведено інтегрований урок “Біолого-хімічний практикум  “Визначення вмісту аскорбінової кислоти у фруктових соках”, під час якого ліцеїсти 10-К класу, використовуючи обладнання, фрукти(мандарин), ягоди (чорниця, малина) та пакетований сік “Садочок” визначали рівень кислотності соків, щоб зрозуміти в якому продукті найбільший рівень аскорбінової кислоти, відомої усім під назвою вітамін С. За отриманими результатами проведених експериментів ліцеїсти отримали відповідь – найбільший вміст вітаміну С в чорниці, а найменший, як виявилось , у пакетованому соці. Антоніна Бражук, учитель історії, провела невеличкий екскурс в історію, нагадавши учням історію про лимон, який допоміг морякам вижити під час морської подорожі , коли вони захворіли на цингу.

Маргарита Куреша, ліцеїстка 10-К класу, допомогла присутнім досягти внутрішього спокою, виконавши музичну композицію на її улюбленому музичному інструменті – бандурі, а як відомо, внутрішній спокій відіграє важливу роль для ментального та фізичного здоров’я особистості.

STEM-освіта, система якої навчає дитину жити у реальному швидкоплинному світі, який постійно змінюється, вміти реагувати на ці зміни, критично мислити, бути загально розвиненою творчою особистістю. Діти, що проходять навчання за такою системою, беззаперечно стають лідерами соціуму, легко адаптуються та знаходять своє місце в житті.

А тому – серфінгуємо на стилі STEM разом!

MENU
Нетішинський академічний ліцей